➢ autocunoaştere şi dezvoltare personală;
➢ dezvoltarea/îmbunătățirea abilităților de relaționare;
➢ managementul învățării și al timpului;
➢ managementul stresului;
➢ managementul emoțiilor;
➢ educație pentru un stil de viață sănătos și prevenirea comportamentelor cu risc;
➢ orientare şcolară şi profesională/consilierea carierei;
➢ cerințe educative speciale.
➢ cunoașterii și înțelegii nevoilor și comportamentelor copiilor;
➢ identificării factorilor de risc în integrarea familială, școlară și socială;
➢ ameliorării relației părinte-copil;
➢ consultării altor instituții pentru probleme care necesită sprijin suplimentar – centre logopedice, comisii de expertiză, cabinete medicale, cabinete psihologice etc.;
➢ cunoașterii și înțelegerii nevoilor și comportamentelor elevilor;
➢ oferirii de sprijin metodologic pentru realizarea orelor de consiliere și orientare;
➢ identificării factorilor implicați în inadaptarea și insuccesul școlar;
➢ sprijinirii elevilor cu cerințe educative speciale.
Flueraș Adina:
➢ email: [email protected]
Loth Adela:
➢ email: [email protected]